Urząd czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.30 - 15.30
Wójt Gminy
Jan Nowak
Budynek A, Pokój nr 2
tel. 63 288 59 12, fax. 63 288 59 40
Sekretarz
Dorota Bartosik
Budynek A, Pokój nr 3 tel. 63 288 59 33
Sekretariat
Beata Andrzejewska, Marta Wojtczak
Budynek A, Pokój nr 1 tel. 63 288 59 10
Radca Prawny
Dorota Bartosik Budynek A, Pokój nr 3 tel. 63 288 59 33
Referat Obywatelsko - Organizacyjny (Budynek A, parter)
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
(Pełnomocnik Ochrony Informacji Niejawnych)
Kierownik Referatu
Teresa KęskaBudynek A, Pokój nr 8 tel. 63 288 59 18
Stanowisko ds. Obsługi Rady Gminy
Zastępca kierownika USC
Iwona Krajewska
Budynek B, Pokój nr 9 tel. 63 288 59 19
Biuro Obsługi InteresantaStanowisko ds. obsługi interesanta i ochrony przeciwpożarowej
Monika Jatczak
( w zastępstwie Jolanta Rykowska)
Budynek A, Hol tel. 63 288 59 34
Stanoowisko ds. bezpieczeństwa i obronności Paulina WoźniakBudynek A, Holtel. 63 288 59 34
Referat Budżetowo - Podatkowy (Budynek A, parter/ I piętro)
Skarbnik Gminy - Kierownik ReferatuEdyta Balcerzak Budynek A, Pokój nr 6 tel. 63 288 59 16
Stanowisko ds. księgowości budżetowejGrażyna Heresztyn Budynek A, Pokój nr 7 tel. 63 288 59 17
Stanowisko ds. obsługi finansowo księgowejDanuta Danielewska Budynek A, Pokój nr 7 tel. 63 288 59 17
Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat Jolanta Krucka Budynek A, I piętro, Pokój nr 18 tel. 63 288 59 28
Stanowisko ds. księgowości podatkowejTomasz Musiałowski Budynek A, I piętro, Pokój nr 18 tel. 63 288 59 28
Stanowisko ds. podatków i opłat
Mariola UrbańczykBudynek A,Pokój nr 17, I piętro tel. 63 288 59 27
Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska (Budynek A, I piętro)
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami - Kierownik Referatu
Zofia OsiborskaBudynek A, Pokój nr 12 tel. 63 288 59 22
Stanowisko ds. rolnictwa, gospodarki wodno ściekowej i statystyki Urszula Begert Budynek A, Pokój nr 14 tel. 63 288 59 24
Stanowisko ds. ochrony środowiskaAgnieszka SasiakBudynek A, Pokój nr 14 tel. 63 288 59 24
Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej i działalności gospodarczejHalina Ambroziak - Juszczak Budynek A, Pokój nr 10 tel. 63 288 59 20
Referat Rozwoju Gminy (Budynek A, I piętro)
Stanowisko ds. funduszu sołeckiego i współpracy w zakresie partnerstwa lokalnego - Kierownik ReferatuElżbieta TomczakBudynek A, Pokój nr 20 tel. 63 288 59 30
Stanowisko ds. promocji, rozwoju gminy i obsługi inwestora
Ewa Frątczak
Budynek A, Pokój nr 19 tel. 63 288 59 29, 724 452 010
Stanowisko ds. gospodarki lokalowej, kultury i kultury fizycznejMalwina Jasiak ( w zastępstwie Małgorzata Jaworska)Budynek A, Pokój nr 19 tel. 63 288 59 29
Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i zamówień publicznych
Ewelina Buda
( w zastępstwie Marta Śniegocka)Budynek A, Pokój nr 21 tel. 63 288 59 31
Stanowisko ds. drogownictwa i infrastruktury technicznej
Magdalena Krakowiak
Budynek A, Pokój nr 22 tel. 63 288 59 32 , 605 066 714
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej (Budynek B, parter)
Kierownik GOPS
Jolanta Karwaczyk Budynek B, Pokój nr 35 tel. 63 288 59 45
KsięgowaMałgorzata Michalak Budynek B, Pokój nr 36 tel. 63 288 59 46
Pracownik SocjalnyEmilia Skurka Budynek B, Pokój nr 34 tel. 63 288 59 44
Pracownik Socjalny
Aldona Szprync Budynek B, Pokój nr 33 tel. 63 288 59 43
Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych jest Gmina Kawęczyn reprezentowana przez Wójt Gminy Kawęczyn, mająca siedzibę w Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn
Celem przetwarzania danych jest realizacja prawnych obowiązków administratora.
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt pod adresem email: iod@kaweczyn.pl
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są pod adresem: http://bip.kaweczyn.pl/ zakładka Ochrona Danych Osobowych