sobota, 20 października 2018r. Imienieny Ireny i Kleopatry
pl en de
facebook youtube twitter instagram Gmina fair play ePUAP BIP BOI
Gmina z wielkimi perspektywami

DLA MIESZKAŃCA

Schemat organizacyjny

STANOWISKA  KIEROWNICZE

 

Wójt Gminy  

Jan Nowak

Sekretarz 

Bożena Macudzińska

Skarbnik,

który kieruje pracą Referatu Budżetowo – Podatkowego

Edyta Balcerzak

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego,

który kieruje pracą Referatu Obywatelsko

Teresa Kęska

Kierownik Referatu Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Zofia Osiborska

Kierownik Referatu Rozwoju Gminy

Elżbieta Tomczak

 SKŁAD  URZĘDU

1.  Referat Budżetowo-Podatkowy: 

 -  Skarbnik Gminy – Kierownik Referatu  - Edyta Balcerzak

 -  Stanowisko ds. księgowości budżetowej  - Grażyna Heresztyn

 -  Stanowisko ds. obsługi finansowo- księgowej  - Danuta Danielewska

 -  Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat. – Jolanta Krucka

 -  Stanowisko ds. księgowości podatkowej  - Tomasz Musiałowski

 -  Stanowisko ds. podatków i opłat   - Mariola Urbańczyk

     2. Referat Obywatelsko – Organizacyjny:

     - Kierownik USC – Kierownik Referatu – Teresa Kęska

     - Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i zdrowia, Z-ca Kierownika USC - Iwona Krajewska

     - Stanowisko ds. organizacyjnych i kadr – Beata Andrzejewska

     - Stanowisko ds. obsługi interesanta i ochrony przeciwpożarowej – Monika Jatczak

     - Punkt informacyjny – Paulina Woźniak

     3. Referat  Rolnictwa i Ochrony Środowiska:

     -  Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami – Kierownik Referatu – Zofia Osiborska

    -  Stanowisko  ds. rolnictwa, gospodarki wodno- ściekowej  i statystyki  - Urszula Begiert

    -  Stanowisko ds. gospodarki  przestrzennej i działalności gospodarczej - Halina Ambroziak-

        Juszczak

    -  Stanowisko ds. ochrony środowiska  - Agnieszka Sasiak

      4. Referat Rozwoju Gminy:

      -  Stanowisko ds. funduszu sołeckiego i współpracy w zakresie partnerstwa lokalnego –

         Kierownik Referatu – Elżbieta Tomczak

     -  Stanowisko ds. promocji,  rozwoju Gminy i obsługi inwestora – Ewa Frątczak

     -  Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i zamówień publicznych – Ewelina

         Buda

     -  Stanowisko ds. drogownictwa i infrastruktury technicznej  – Magdalena Krakowiak

     -  Stanowisko ds. gospodarki lokalowej, kultury i kultury fizycznej – Malwina Jasiak.

       5.  Zespół Radców Prawnych    -  Radca Prawny – Dorota Bartosik

       6.  Informatyk  -  Krzysztof Ostojski

       7.  Administrator bezpieczeństwa informacji  -  Krzysztof Ostojski

       8.  Pełnomocnik ochrony informacji niejawnych – Teresa Kęska

       9.     Stanowiska pomocnicze i obsługi: 

       -    sprzątaczka – Małgorzata Rykowska

       -    opiekun obiektów sportowych  - Marcin Mazurek

       -    kierowca, palacz co, pracownik gospodarczy  - Karol Michalak

       -    kierowca, palacz co, pracownik gospodarczy  - Jan Podkowski

Inwestycje 2018

POZYSKANO NA INWESTYCJE 931 617,00 zł WARTOŚC INWESTYCJI 2 372 306,30 zł
Zobacz mapę inwestycji

Nagrody

Partnerzy

Urząd Gminy w Kawęczynie

Lokalizacja Kawęczyn 48
62-704 Kawęczyn
Godziny urzędowania PON-PT: 7.30 - 15.30
Telefon i faks tel. (+48) 63 288 59 10
faks (+48) 63 288 59 40
Adres email ugkaweczyn@kaweczyn.pl